Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2009 12:37 - Македонски работи
Автор: photonik Категория: Забавление   
Прочетен: 3023 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2009 14:33


Наскоро ББ гостува на нашите сънародници в Чикаго и им дръпна напоителна реч в стил "некои съображения". Особено свежа беше идеята да си върнем Македония, като я... купим. Сиреч - инвестираме, инвестираме и в един момент тя взела че станала наша.
Та по този повод се сетих за един друг наш сънародник, също минал през Чикаго, но не държал речи там. Той е написал следното по повод икономическата ни експанзия там (надявам се усеща се достатъчно иронията в това изречение):
Ама хубава е, пустата му Македония! Имат право македонците, дето милеят толкова за нея. Еле тази солунска митница — на сърцето ми е израснала, ваджията! Ех, че келепир, майка му мечка!... Да ще султанът да ни даде Македония, че да ти се изтърся аз тебе в Солун, ама догдето е нашата партия на власт, че да ти се курдисам аз тебе на митницата... Тука ли си, сама ли си!... Че да ги пипна аз ония ми ти търговци, две годинки да им обирам каймака — стига ми! Па сетне оттегли се на Охридското езеро, дигни си една вила, па си накриви калпака... Ето, туй се казва патриотизъм. Всичко друго е вятър!... Туй комитети, туй дружества, организация, пропаганда — всичко е болшаф! Добре прави почитаемото правителство, че ги презира тези нехранимайковци. Разбира се!...
Еех, да ще султанът да освободи Македония!...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: photonik
Категория: Други
Прочетен: 1401716
Постинги: 140
Коментари: 378
Гласове: 1034
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031