Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2018 17:11 - Смешни моменти
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4127 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пускам постинг.
Час-два всичко е спокойно.
Майтапчия го качва на Първа за да гледа сеира на лумпените в сайта.
Лумпените масово започват да кудкудякат под постинга.
Постингът слиза от Първа.
Лумпените излизат от постинга.
Влизам аз и изтривам изсраното.

Въпрос - Аз хигиенизатор или блогър съм?
  


Тагове:   да се смееш ли,


Гласувай:
8



1. troina - много смешен пост,и блог, тук съм..съгласна
30.03.2018 17:19
Ебал съм му мамата на Спамбук и прочие еврейски "социални" платформи.
С бруталната си цензура над свободомислещите в един момент той ще остане среда за "общуване" само на рИформатори, педераси и хора с тежки психически отклонения.
Майната му, това не е нито първата нито последната платформа за виртуално общуване, която съм ползвал.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393135
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив